بازار مبلمان شهر كرج و استان البرز
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 2695
چت باکس

خاكستري گرم است يا سرد؟ 

گرم يا سرد بودن خاكستري بستگي به سايه خاكستري و به ويژه ته رنگ آن دارد.

اگر بخواهيد به يك دايره رنگي با سايه هاي مختلف خاكستري نگاه كنيد - از زغالي عميق گرفته تا كبوتري كم رنگ - ممكن است در نگاه اول به نظر برسد كه تنها چيزي كه يك سايه خاكستري را از ديگري جدا مي كند اين است كه چقدر "تاريك" يا "روشن" است. اين است.

در حقيقت، سايه‌هاي خاكستري نيز در دماي رنگ متفاوت هستند و هر سايه خاكستري يا «گرم» يا «خنك» است. (يك استثناي اين قانون «كهن الگوي خاكستري» است، كه رنگي است كه از تركيب سياه و سفيد به دست مي آوريد – و هيچ چيز ديگري.)

خاكستري گرم تركيبي از سياه، سفيد و رنگ "گرم" مانند زرد است و خاكستري سرد تركيبي از سياه، سفيد و رنگ "سرد" مانند آبي است. از آنجايي كه «زرد» و «آبي» در خاكستري به وضوح مشخص نيست، خاكستري داراي حسي خنثي و همه‌كاره است و مدت‌هاست كه به دليل ويژگي‌هاي ظريف گرم‌كننده و خنك‌كننده‌اش شناخته مي‌شود.

بازار مبل كرج بزرگترين بازار و مركز فروش مبلمان در استان البرز است . در اين بازار برند هاي متنوع مبل ايران جمع شده اند تا مشتريان عزيز بتوانند يك خريد بي دغدغه و لذت بخش را تجربه كنند . تعداد بازارهاي مبل در كرج زياد است كه مهم ترين و معروف ترين آنها  بازار مبل كرج آرش است كه يكي از بزرگترين توليد كننده ها و عرضه كننده ي مبلمان و سرويس خواب است كه در كرج قرار دارد . در اين بازار تنوع مبلمان بالاست.

خاكستري با چه چيزي مرتبط است؟

وقتي صحبت از دكوراسيون داخلي به ميان مي‌آيد، يكي از چيزهاي جالب در مورد خاكستري اين است كه فاقد تداعي‌هاي روان‌شناختي است – و دقيقاً به دليل همين كمبود است كه خاكستري به يكي از پرطرفدارترين رنگ‌ها براي ديوارها، مبلمان و دكوراسيون تبديل شده است.

با اين حال، اين بدان معنا نيست كه خاكستري "خسته كننده" است، يا اينكه نبايد به تنهايي بدون رنگ "اصلي" ديگري كه از آن حمايت مي كند، استايل كرد. خاكستري داراي يك پانچ واضح و تميز است كه يادآور طرح‌هاي صنعتي و يك طرز فكر مينيماليستي است.

خاكستري نرم، خنثي و به ظاهر «بي رنگ» داراي عمق ظريفي است كه نه تنها با هر رنگ ديگري جفت مي شود، بلكه به آن جان مي بخشد.

مبل طوسي با صندلي راحتي پارچه خاكستري و فرش سفيد

مبلمان اسكاندي به دليل ماهيت خنثي‌اش هرگز قديمي نمي‌شود و بنابراين مي‌توانيد دكوراسيون خود را به روز كنيد و بدون جايگزين كردن همه وسايل، آن را به روز كنيد. هر طرح رنگي را كه براي ديوارها و لوازم جانبي خود انتخاب مي كنيد مناسب است - در حال حاضر، مبلمان خاكستري به خوبي در كنار ديوار اتاق نشيمن كه با گچ طبيعي خاموش رنگ شده است، و همچنين يك آنتراسيت تيره قرار مي گيرند. خاكستري يا حتي زرد آفتابي.

خاكستري در مقابل نوك مدادري:

بحث مي تواند متشنج شود، با نظرات قوي و استدلال هاي متفكرانه از هر دو طرف. البته، ما به بحث خاكستري در مقابل نوك مدادي اشاره مي كنيم.

در اينجا پاسخ، آشكار است:

هيچ پاسخ "درستي" وجود ندارد.

از نظر فني، نوك مدادي شكلي از خاكستري است و خاكستري شايد كمي روشن تر از نوك مدادي باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۸:۵۰ ] [ اميني پور ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب