بازار مبلمان شهر كرج و استان البرز
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 2692
چت باکس

1. چك ليست مبلمان تهيه كنيد 

قبل از اينكه وارد هر مغازه قديمي شويد و شروع به انتخاب مبلمان براي خانه جديد خود كنيد، ارزش آن را دارد كه براي ايجاد ليست آرزوهاي مبلمان وقت بگذاريد. برنامه ريزي براي يك خانه جديد جذاب و دلپذير و در عين حال كاربردي مستلزم رفتن از اتاقي به اتاق ديگر و تصميم گيري در مورد مبلماني است كه واقعاً به آن نياز داريد. به راحتي مي توانيد از خود دور شويد و بخواهيد فضاي داخلي خود را با انواع دكورها و تزيينات تزئين كنيد. اما اين مي تواند صبر كند. اولين قدم شما اين است كه وسايل مورد نياز خود را تهيه كنيد و سپس مي توانيد به عقب برگرديد و دكوراسيون داخلي خود را دوباره مرور كنيد.

2. فضاي خود را اندازه گيري كنيد

اندازه گيري ابعاد اتاق شما قبل از خريد مبلمان جديد بسيار مهم است. بدون كم كردن اندازه‌گيري‌ها، شما در معرض خطر دريافت مبلماني قرار مي‌گيريد كه مناسب نيست يا نامناسب به نظر مي‌رسد.

به اتاق نشيمن خود نگاهي بيندازيد و تعيين كنيد كه مي‌خواهيد يك سوئيت سالن را در كجا قرار دهيد. سپس، نوار اندازه گيري خود را بگيريد و طول ديوار و فضاي اطراف آن را اندازه بگيريد تا مطمئن شويد مبلي را انتخاب مي كنيد كه بر اتاق غلبه نكند. به طور مشابه، قبل از تصميم گيري در مورد تخت خواب، اتاق خواب خود را اندازه بگيريد، زيرا ممكن است متوجه شويد كه تخت خواب كينگ كه روياي آن را داريد فضاي كمي براي حركت در اتاق باقي مي گذارد. همه اين اندازه‌ها را در دسترس داشته باشيد و وقتي به فروشگاه مبلمان مي‌رويد، آن‌ها را با خود بياوريد.

3. يك پالت رنگ را دنبال كنيد

در حالي كه بايد هر اتاق در خانه را به گونه اي كه مناسب مي بينيد شخصي سازي كنيد، بهتر است براي ايجاد جريان و هماهنگي به يك پالت رنگ منسجم پايبند باشيد. به سبك كلي يا فضايي كه دوست داريد خانه جديدتان داشته باشد فكر كنيد. به طور طبيعي به سمت چه رنگ هايي جذب مي شويد؟ آيا مي خواهيد فضاي داخلي خانه خود را عمدتاً سفيد نگه داريد اما با يك قطعه خاص به آن پاشيدن رنگ اضافه كنيد؟

يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي هماهنگي رنگ مبلمان، انتخاب سه رنگ است: يك رنگ اصلي، يك رنگ فرعي و يك رنگ برجسته. اين به عنوان قانون 60-30-10 شناخته مي شود و مفهومي است كه توسط طراحان داخلي براي ايجاد تعادل استفاده مي شود.

4. الهام بگيريد

به مجلات مبلمان، وبلاگ ها، وب سايت هاي مبلمان و برنامه هايي مانند Pinterest نگاهي بيندازيد تا الهام بگيريد تا به شما در انتخاب مبلمان خانه جديد كمك كنيد. يا از نكات صحنه پردازي خانگي ما الهام بگيريد! يك راه آسان براي انتخاب مبلمان مناسب براي خانه جديد اين است كه قطعاتي را انتخاب كنيد كه مطابق با سبك خانه شما باشد. به عنوان مثال، اگر يك خانه ساحلي داريد، به دنبال مبلمان و دكوراسيون به سبك همپتون باشيد. اگر خانه اي مدرن داريد، مبلمان معاصر و ايده هاي داخلي خانه مدرن را مرور كنيد. به خاطر داشته باشيد كه مبلمان مدرن و باكيفيت اين قابليت را دارند كه سال ها بدون ظاهري خارج از مد دوام بياورند.

5. بودجه تعيين كنيد

تعيين بودجه براي خريد مبلمان جديد به شما كمك مي كند تا گزينه هاي خود را محدود كنيد و از خرج كردن بيش از حد جلوگيري كنيد. هزينه متوسط براي تجهيز يك خانه جديد حدود 16000 دلار است. با اين حال، بسته به اينكه از كجا خريد مي‌كنيد، كيفيت و ساخت كالا، و اينكه آيا در قفسه نيست يا سفارشي است، مي‌تواند بسيار كمتر از اين يا بالاتر باشد. اگر بودجه كمي داريد، فروشگاه‌هاي مبلمان، فروشگاه‌هاي مبلمان دست دوم يا مبلماني كه خودتان مي‌چينيد را در نظر بگيريد. همچنين ايده خوبي است كه قيمت ها را با هم مقايسه كنيد و از تعداد انگشت شماري از فروشگاه ها (چه حضوري و چه آنلاين) بازديد كنيد تا مطمئن شويد كه بهترين معامله را دريافت مي كنيد.

6. در مورد كيفيت مبلمان مورد نياز خود تصميم بگيريد

هميشه بهترين كار اين است كه روي مبلمان كاربردي با كيفيت بالا سرمايه گذاري كنيد كه در آزمون زمان مقاومت كنند. با اين حال، براي جلوگيري از خرج كردن بيشتر از آنچه كه بايد، مشخص كنيد كه كدام قطعات بايد با كيفيت باشند و كدام قطعات را مي توانيد با ويژگي هاي با كيفيت پايين تر از بين ببريد. به عنوان مثال، به احتمال زياد شما زمان زيادي را روي مبل خود صرف استراحت مي كنيد. بنابراين، سرمايه گذاري روي مبل هايي با كيفيت بالاتر كه داراي ساختار محكم و مواد بادوام مانند چرم باشد، سودمند است. از سوي ديگر، اگر براي اتاق مهمان به مبلمان نياز داريد، مي‌توانيد اقلامي را خريداري كنيد كه كيفيت پايين‌تري دارند، زيرا فرسوده و فرسوده نمي‌شوند.

7. همه چيز را يكجا نخريد

از آنجايي كه اين يك خانه جديد است، ممكن است وسوسه شويد همه چيز را يكجا بخريد. با اين حال، اگر اين كار را انجام دهيد، ممكن است بعداً پشيماني خريدار را تجربه كنيد. به ياد داشته باشيد كه تجهيز و لباس پوشيدن خانه شما به زمان نياز دارد. سعي كنيد آن را به عنوان يك پروژه بلند مدت در نظر بگيريد. با تهيه اقلام ضروري خود مانند مبل، تخت و ميز ناهارخوري شروع كنيد و سپس شروع به انتخاب ساير وسايل اضافي در طول مسير كنيد. اين به شما امكان مي دهد در هزينه خود صرفه جويي كنيد و سبك و طراحي داخلي خانه خود را واقعاً زيبا كنيد.

براي انتخاب مبلمان مناسب براي خانه جديد خود به كمي برنامه ريزي از قبل نياز داريد. براي شروع سعي كنيد عجله نكنيد. در حالي كه تزئين يك فضاي كاملاً دست نخورده هيجان انگيز است، خطر خريدهاي فوري وجود دارد كه ممكن است بعداً پشيمان شويد. روشن بودن ترجيحات سبك و نيازهاي خود از جمله الزامات اندازه گيري، بودجه و كيفيت مبلمان به شما كمك مي كند تا انتخاب آگاهانه تري داشته باشيد. بنابراين، با فهرست خود، از مغازه‌هاي مبلمان ديدن كنيد و مواردي را كه بهترين دوست داريد را يادداشت كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۲۲:۳۲ ] [ اميني پور ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب