بازار مبلمان شهر كرج و استان البرز
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 2680
چت باکس

قيمت مبل در سال 1401 

متاسفانه صنعت مبل سازي نيز از تورم و افزايش قيمت دلار در امان نمانده. در حال حاضر براي خريد يك دست مبلمان بسيار ساده با متريال معمولي بايد چيزي حدود 9 تا 15 ميليون تومان سرمايه داشته باشيد. اين در حالي است كه براي خريد مبل‌هاي شركتي و باكيفيت بايد دست به جيب شويد و دست كم 35 ميليون تومان پياده شويد. اين فقط هزينه يك دست مبل است. چه بسا قيمت آن به همراه ميز ناهارخوري و ميز عسلي و جلو مبلي به بالاي 100 ميليون تومان نيز برسد.

در حال حاضر خريد مبل اقساطي بهترين پيشنهاد است

حتي اگر با فروشندگان مبل هم صحبت كنيد، همگي موافق هستند كه خريد مبل براي عموم مردم بسيار سخت شده است. از همين رو فروشگاه‌هاي مبل درصدد تسهيل شرايط مبل اقساطي هستند. بسياري از فروشگاه‌ها شرايط خوبي براي خريد به صورت قسطي فراهم كرده‌اند تا مشتريان با رفاه حال بيشتري اقدام به تهيه اقلام مورد نياز خود كنند.

شرايط مبل اقساطي چگونه است؟

با كمي گشت و گذار در بازارهايي مانند بازار يافت آباد يا فروشگاه‌هاي اينترنتي مبل مي‌توانيد از شرايط فروش مبلمان قسطي آگاه شويد. هر كسب‌وكاري با شرايط استثنايي به دنبال آسان كردن خريد مشتريان است. در ادامه برخي از شرايط شگفت انگيز كه در بسياري از فروشگاه‌ها ديده مي‌شود را با هم بررسي مي‌كنيم:

خريد از دم قسط

شايد خريد از دم قسط براي بسياري از افراد يك رويا باشد، اما بسياري از مراكز اين رويا را به واقعيت تبديل كرده‌اند. اين يكي از بهترين شرايط است كه هر مشتري را به خود جلب مي‌كند. خريدن از دم قسط ترس از دست دادن نقدينگي را از ذهن مشتري دور مي‌كند و به او احساس آرامش تزريق مي‌كند، چرا كه ديگر قرار نيست سرمايه زيادي را به يكباره براي خريد مبلمان صرف كند.

خريد مبل قسطي بدون كارمزد

از شرايط مبل اقساطي بايد به دريافت كارمزد و افزايش قيمت نهايي محصول اشاره كرد. شايد براي‌تان جالب باشد كه بسياري از فروشگاه‌ها از چنين كارمزدي چشم‌پوشي مي‌كنند، به طوري كه كوچكترين سودي از مشتري به ازاي خريد قسطي دريافت نمي‌نمايند. اين يك فرصت غير قابل تكرار است كه مبل خود را به صورت قسطي بخريد و هيچگونه كارمزدي بابت آن پرداخت نكنيد.

خريد مبلمان قسطي بدون ضامن

اگر فكر مي‌كنيد خواب مي‌بينيد، سخت در اشتباه هستيد. در حال حاضر مي‌توانيد بدون نياز به ضامن مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطي خريداري كنيد. اجازه دهيد يكبار ديگر تكرار كنم، شما مي‌توانيد مبلمان خود را از دم قسط سفارش دهيد، كارمزدي هم در ازاي آن پرداخت نكنيد و براي اين كار نيازي به ضامن هم نداريد. چه چيزي بهتر از اين مي‌تواند باشد؟ البته شرايط استثنايي باز هم ادامه دارد.

مبل قسطي 12 ماهه

شايد باورش هم براي شما سخت باشد اما شرايط مبل اقساطي براي شما ساده‌تر و ساده‌تر شده است. اين شما هستيد كه ماه‌هاي پرداخت قسط را مشخص مي‌كنيد. جالب‌تر اين كه شيوه پرداخت قسط در 12 ماه نيز برعهده خود شما است. آيا مي‌خواهيد هر ماه قسط بدهيد يا قسط خود را سر هر 4 ماه پرداخت كنيد؟ بايد پذيرفت با شرايط كنوني كشور، فروش مبلمان با اين شرايط بسيار استثنايي و شگفت انگيز است. بنابراين اگر به دنبال خريد مبلمان با اين شرايط ويژه هستيد، اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

لازم به ذكر است هيچ فرقي نمي‌كند قصد خريد چه مبلي داريد. آيا به دنبال مبلمان راحتي هستيد؟ يا روي مبل‌ كلاسيك در كرج دست گذاشته‌ايد؟ شايد هم مبل ال شكل براي خانه شما مناسب باشد. به هر حال خبر اصلي اين است كه شما مي‌توانيد انواع مبل را با اقساط 12 ماهه تهيه كنيد.

خريد مبل اقساطي با چك و سفته

شما مي‌توانيد با دسته چك اقدام به خريد مبل مدنظرتان كنيد. اگر دسته چك داشته باشيد، عالي است، اگر هم نه نبايد خيلي نگران باشيد. اين فرصت وجود دارد تا با دسته چك اقوام درجه يك مانند پدر، مادر، خواهر، برادر يا فرزند نيز مبلمان خود را به صورت قسط بندي شده بخريد. البته اگر اين گزينه از دسترس شما خارج است، باز هم نيازي به نگراني نيست، چرا كه مي‌توانيد با معرفي يك نفر از صاحبين كسب‌وكار و ارائه سفته صاحب مبلمان به صورت قسطي شويد.

مبلمان قسطي را از كجا بخريم؟

شرايط مبل اقساطي مانند خريد از دم قسط، بدون ضامن و كارمزد و خريد با چك و سفته را مي‌توانيد در اكثر فروشگاه‌هاي مبلمان جستجو كنيد. با اين حال در اين مطلب به معرفي يكي از بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي خريد قسطي مبل خواهيم پرداخت.

كلكسيون مبل آرش كرج مركز فروش مبل در كرج است كه اقدام به فروش انواع مبلمان در طرح‌هاي متنوع به صورت قسطي كرده است. شما مي‌توانيد مدل‌هاي مختلف اين فروشگاه را در اينستاگرام يا سايت مربوطه به آدرس moblemanarash.ir مشاهده كنيد.

 

بازار مبل آرش يكي از معتبرترين و بزرگترين فروشگاه‌هاي مبلمان، سرويس خواب، ميز ناهارخوري، تلويزيون و غيره است كه در شهر كرج فعال مي‌باشد. محصولات اين فروشگاه با ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله به صورت كاملا تضميني به شما ارائه مي‌شود. براي رفاه شما مشتريان امكان خريد هم به صورت نقدي (با تخفيف ويژه) و هم به صورت قسطي فراهم شده است. همچنين اين فروشگاه به تازگي براي عروس دامادها و زوج‌هاي جوان از طرح‌هاي فروش ويژه خود رونمايي كرده است. اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد.

منابع:

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۹:۵۰ ] [ اميني پور ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب